2011. június 2., csütörtök

Teszt: Lovely Strongly Regenerating Nailcare

A múltkori astoros bejegyzésem végén említettem, hogy nemsokára írok egy olyan erősítőről, ami jobban bevált nekem, hát elérkezett ennek is az ideje.: D A Lovely egyik termékéről lesz szó. Le kell írnom, hogy rossmannos körtúráim során a Lovely pultjait általában figyelmen kívül hagyom, nem is nagyon hallottam még erről a márkáról, és alapozót, szempillaspirált magasabb árkategóriából veszek inkább, a szóban forgó márka termékeiben pont az olcsóság miatt nem bízom. Pár héttel ezelőtt viszont megakadt a szemem azon a körömerősítő-hadseregen, ami a Lovely polcán sorakozik. Annyiféle van, hogy az egészen meglepő. Velem az erősen regeneráló hatást ígérő darab jött haza, amit teljesen véletlenszerűen választottam, de jó vételnek bizonyult. Nézzük!: )

Kiszerelés: 11 ml lakkor tartalmaz a kis hordószerű üveg. Szerintem nagyon aranyos és praktikus, nem foglal túl sok helyet, és valahogy nekem jó ránézni, bár el tudom képzelni, hogy más elég bénának tartja. Nekem tetszik.: )

Ecset: vékony, de nem nehéz vele dolgozni, csak azt kell megszokni, hogy a kupak, amelyben az ecset  szára végződik, ennyire "rövid". Elsőre nem állt kézre, nehezen fogtam meg a kis kerek fedelet, de hamar meg lehet szokni.

A lakk: tipikus körömlakkszag, semmi extra. Elég híg az állaga, a körmön egy rétegben teljesen átlátszó, több rétegben picit selyemcukorka-szerű a színe, szerintem szép és ápolt hatást kölcsönöz. Nem szárad túl gyorsan, és az egyenletes felkenésre figyelni kell, különben picit "buborékos" lesz száradás után.

Hatás: pár nap használat után komoly javulást tapasztaltam a körmeimen. Erősödtek, már nem törnek le olyan könnyen, és magukhoz képest elég hosszúra meg is nőttek. A rétegek néha még mindig leválnak, de sokkal kevésbé, mint eddig. Nem azt mondom, hogy azonnal fantasztikus eredményt ért el a lakk, de hogy jelentősen javított, az biztos.

Ajánlom? Egy próbát mindenképpen megér, szerintem még azoknak is, akik nem igazán hisznek az olcsóbb kozmetikumokban. Nem sokat lehet rajta bukni, mert...

Ár: ... kb. 380 Ft-ba kerül, ennyiért mindenképpen megéri, én azt gondolom.: )

Lelőhely: Rossmann.

Az astoros posztnál rengeteg tippet kaptam körömerősítőkkel kapcsolatban, csekkoljátok a lányok kommentjeit, hasznos dolgokat írtak!: )

12 megjegyzés:

  1. .szep ,reszletesen leirtad, igy kepzelek el egy igazi tesztet..:)en Sally Hansen termekeket hasznalok koromerositesre amugy, nagyon meg vagyok elegedve veluk.

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy tetszik: ) A SH-termékekről sok jót hallottam, te honnan szerzed be őket? Amúgy most esett le, hogy te csinálod a Beauty Sale Blogot, de jó: ) alig bírom visszafogni magam, pedig most megfogadtam, hogy egy ideig nem költök kozmetikumra, de ez azért nem biztos, hogy így lesz: D

    VálaszTörlés
  3. .az ilyen reszletes teszteknek azert orulok mindig, mert ezek segitenek a munkamban, hisz jo minosegu, keresett kozmetikumokat szeretnek posztolni a blogban..:)

    VálaszTörlés
  4. : ) továbbra is ilyen részletesek várhatóak: )

    VálaszTörlés
  5. nah ezt ki fogom próbálni *.* remélem nekem is beválik :)

    VálaszTörlés
  6. szuper, majd írd meg hogy mik a tapasztalataid!: )

    VálaszTörlés
  7. Sok Lovely terméket próbáltam már, van egy pár most itt mellettem is, mert most nagy körömnövesztési akcióban vagyok :D és nekem a "Nail hardener for weak nails" is bevált, egy kis "Advanced fortifyer with Calcium & Vitamin C" rásegítéssel, de a lakk esetében a buborékosságot,és a "fóliaként leválós" tulajdonságát én is tapasztaltam. Ennek ellenére nekem is nagyon tetszik ez a kis mérete, és az ecsetkezelése is :) Ezt is ki fogom próbálni! ;) Köszönöm a tippet, és örülök, hogy ráleltem a blogodra! :) csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  8. SziAnna: de jó, lehet hogy végigmegyek az összesen: D annyi körömerősítőm lesz lassan hogy félek: D
    Egy fontos dolgot kihagytam: a szilikonos Artifical nails effect nailcare viszont nagyon nem vált be a Lovely-tól, azt nem ajánlom nektek! Semmiképpen nem használt, sőt talán rontott is a helyzeten.: (

    VálaszTörlés
  9. Épp tegnap nézegettem ezeket a körömerősítőket, de aztán a bőség zavarában végül otthagytam őket. Köszi a tesztet, rájuk nézek még egyszer.

    VálaszTörlés
  10. : ) remélem neked is beválik: )

    VálaszTörlés
  11. dejó:) nagyon szemeztem már ezekkel a kis üvegekkel, de még nem siekrült közülük sosem választani:) ezt a fajtát akkor mindenképpen ki fogom próbálni:)

    VálaszTörlés
  12. Rami, remélem neked is beválik, nekem egyre jobbak a körmeim tőle: )

    VálaszTörlés