2011. június 2., csütörtök

Érzelgős post: )

Nagyon szeretném megköszönni mind a 24 nyilvános követőmnek, hogy olvasnak! Kedves Beauty Love, Madrid Angyala, miriMAC, Armilla, Emma, ~Castia~, Bar, niki, Thündérke, Moncsiikah, nici., Lindi27, Zsófi Albert, Lily, Mííí, csoszi, alexa, Tweet, Csilla Varga, Rigó Edina, Nicica, Dorcey és Lindi27! Nagyon hálás vagyok nektek azért, hogy a múlt hétfői indulás ellenére máris rendszeres olvasói vagytok a blognak! Majdnem egy évig ért bennem a gondolat, hogy elinduljon ez az oldal, és nem bántam meg, annyira jó érzés, hogy mást is érdekel, amit írok! Igyekszem olyan postokat írni, amelyek érdekesek és újat mondanak, és várom az észrevételeket, ötleteket a blog fejlesztésével kapcsolatban! Köszönöm szépen a kommenteket is mindenkinek!: )

Azoknak is köszönöm, akik nem nyilvános követők, de benéznek néha hozzám, esetleg kommentelnek is.: ) Külön köszönöm az eddigi egyetlen személyes ismerősnek és egyben egy számomra borzasztó fontos személynek, hogy olvas, és csak azért nem követ nyilvánosan, mert nincs Google-fiókja, ebben biztos vagyok.: D

Puszi nektek és örök hála!: ))



Szerk.: a post írása után nem sokkal vettem észre, hogy csatlakozott SziAnna és Sophia Dalmatia is, sziasztok csajok, megy a köszönet nektek is!: )

7 megjegyzés:

  1. Mostmár 24! :) egy másik blog kommentjében találtam rá a blogodra és nagyon tetszik! Szuperek a tesztek és külön plusz pont, hogy nem csak a Max Factor-Essence-Catrice szentháromság körében mozogsz. Csak így tovább! Hajrá! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez csak a te érdemed, mert érdekeseket és jól írsz, és olyasmik is szóba kerülnek, amiket máshol nem is láttam még eddig. Benéztem és ittragadtam. :):)

    VálaszTörlés
  3. Hű, és most látom oldalt, hogy van "Ami várható mostanában", mennyire jó ötlet! Egyszerűen szuper vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Sophia: de jó, örülök hogy benéztél és köszi a biztatást! Ki is egészítem a postot a neveddel, miközben írtam, ketten is csatlakoztatok, úgyhogy ti sem maradhattok ki: )

    Zsófi: nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen, olyan jó ezeket a kommenteket olvasni!: ) Az oldalt látható modult felfedeztem közben másoknál is, szóval ez nem csak nekem jutott eszembe azért: ))

    VálaszTörlés
  5. A sok beauty blog között igazi felüdülés a blogod! Tetszik ahogy írsz :) A sminktörténetes a kedvencem ;) További sok sikert!

    VálaszTörlés
  6. .gratula, csak igy tovabb! az elso FOTDre kivancsi vagyok nagyon..:)

    VálaszTörlés
  7. Emma, köszönöm szépen! Sminktörténet lesz még sokszor szerintem: )

    Bar: köszi szépen: )) igyekszem elkészülni vele, de úgy néz ki hogy allergiás vagyok valamire, és folyamatosan könnyezik a szemem, de amint kicsit alábbhagy, jön a smink: ))

    VálaszTörlés