2011. június 8., szerda

Néhány közérdekű infó+kuponok: )

Szeretnék néhány apróságot leírni most, sajnos nincs többre időm. Rá kell feküdnöm a tanulásra, ráadásul  holnap vizsgázom, hétvégén pedig nem leszek itthon, de igyekszem időzített postokat legyártani.: ) 

Szóval az egyik, hogy remélem, pár héten belül már tudok majd gyakrabban írni, addig is köszi nektek, akik olvastok,  nagyon sokat jelent ez nekem, komolyan.: )

A FOTD-t igyekszem elkészíteni a napokban, ahogy már írtam, folyamatosan ömlik a könny a szememből, de ez nem lehet akadály.: D Összehozom hamarosan, tényleg.

Tudom, hogy még nem túl sok rendszeres olvasóm van, de arra gondoltam, hogy akinek van blogja, és szeretné, hogy kirakjam az oldalsávba, az szóljon, és megoldjuk, hátha innen is átkattannak hozzátok páran.: )

GYŐRIEK ÉS PESTIEK: menjetek fel a helyi Árkád honlapjára, elég sok üzlet adott ki kedvezményes kupont, amely mától érvényes pár napig, mindenképpen megéri csekkolni.

Puszi nektek: )

6 megjegyzés:

  1. .sok sikert holnapra!
    ha csinalsz majd egy blogos oldalsavot, mehet az enyem is..:)
    http://barbeautysale.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is szeretném, ha kiraknád az enyémet. :)
    http://delicious-makeup.blogspot.com/
    Köszi.

    VálaszTörlés
  3. Bar, köszönöm szépen: ) vettem, akkor ti már biztosan kint lesztek, amint jut időm megcsinálni: )

    VálaszTörlés
  4. Én is..én is..én iiiisss szeretnék kikerülni az oldalsávba! =DD
    Köszönöm széépen =)
    *Candy*

    VálaszTörlés
  5. a lényeg lemaradt =DD ==>
    www.beauty-shineup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. oké, hazajövök hétfőn és csinálom: )

    VálaszTörlés