2011. június 10., péntek

NYC Smooth Skin Bronzing Face Powder

Az az igazság, hogy a bronzosítókkal eddigi rövidke életem során nem sokat foglalkoztam. Tudtam a létezésükről, sőt nagyon ritkán használtam is ilyesmit, de alapvetően úgy voltam vele, hogy az én nagyon fehér bőrömön ez inkább viccesen néz ki, mint szépen. Most tavasszal viszont elhatároztam, hogy önbarnítózni fogok, és ha már lúd, legyen kövér alapon a bronzosítással is elkezdtem foglalkozni. Szerintem rengeteget hallottatok már a New York Color címben szereplő termékéről, így voltam ezzel én is, ezért az egyik rossmannos kéjutazásom során bedobtam őt is a kosaramba. Hallottam róla azelőtt hideget és meleget is: van, aki szerint a pigmentáltsága nevetséges, más az egekig dícséri. A bevezető kisregény után jöjjön az én véleményem.: )

Kiszerelés: aranyos kis barna kompakt, jó nagy tükörrel. A két kör alakú fél illesztése elég vicces, az első kibontás után megállapítottam, hogy annyira instabil, hogy hamarosan vége is lesz. Ehhez képest a kis instabilka még most, hónapok után is ugyanolyan szorgalommal instabilkodik, de nem tört még el, ami pozitív azért.

A púder: egy napmotívum díszíti a világosbarnás színű festéket, nem néz ez ki rosszul szerintem. Egy árnyalatban lehet kapni nálunk, és tény, hogy ez a szín sötétebb bőrűeknek semmire nem jó, mert nem túl intenzív és pigmentált. Viszont a hozzám hasonló halványabb bőrű lányokon szerintem jól mutat, én magamon nem tudnék ennél erősebbet elképzelni még így önbarnítás után sem, mert egyszerűen koszosnak tűnne az arcom tőle, nekem ez a nagy félelmem a bronzosítókkal kapcsolatban.: D Nagy pluszpont, hogy teljesen matt, én nem igazán szeretek a szemhéjpúderen kívül más csillámot látni az arcomon.

Használat: az essence pirosítóecsetével viszem fel, nem porzik, picit többet kell felvenni belőle azért, ha látványos hatást akarunk. Én általában csak a járomcsontomat hangsúlyozom vele, de néha megy egy pici az egész arcomra belőle. A pigmentáltság hiánya azért lehet pozitívum, mert ezt tuti nem rontja el senki. Amit még tapasztaltam, hogy folyékony alapozó felett sokkal élénkebb, persze ez vonatkozik mindenre, de ennél a terméknél meglepő a különbség (bár ezt lehet, hogy az új alapozó számlájára kell írnom).
Balra 1-2 húzással, jobbra 4-5-tel. 


Ajánlom? Világos bőrűeknek és kezdő bronzosító-használóknak igen. Persze ha nagyon foglalkoztatnak a termék összetevői, akkor lehet, hogy itt bukik meg nálad ez a púder, mert ennyi pénzért nem a legnemesebb alapanyagokból készült, én viszont úgy vagyok vele, hogy mivel nem mindennapra használom, talán nem lesz ebből gond. Az összetevői amúgy szerintem ennek sem rosszabbak igazából, mint a drágább drogériás társainak, csak az olcsósága miatt jutott eszembe erről is írni pár szót.: )

Ár: 990 Ft.

Lelőhely: Rossmann, Müller.

A hétvégére elutazom, nem volt időm időzített postokat gyártani, bocsánat, de belehúzok, az érettségi után főleg.: )

Ti milyen bronzosítót használtok? A másik kérdés, hogy jöjjön majd részletes teszt a Dove önbarnítójáról?: )


Kommenteljetek, véleményezzetek, hétfőn mindenkinek válaszolok! Vigyázzatok magatokra, puszi: )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése