2011. június 7., kedd

Ide érdemes benézni 2.

Az előző ilyen jellegű poszthoz képest ez most picit más lesz. Arra gondoltam, hogy mutatok nektek néhány konkrét ruhadarabot, sminket vagy egyebet, amelyet szerintem érdemes közelebbről megnézni, mert szép/hasznos és viszonylag jó áron kapható. Tudom, hogy ez azért kockázatos, mert ha teljesen más a stílusotok, mint nekem, akkor nem tudtok ezzel mit kezdeni, én mégis bízom benne, hogy olyanokat válogattam most össze, amelyek azért elég sok lány (és reméljük, fiú: D) ízlésének megfelelnek. FOTD-t akartam mára, de még mindig nem tudok sminkelni igazán, nem hagy alább ez az allergiaszerű valami, de igyekszem tenni ellene.: ) Na nézzük, hogy én milyen cuccok miatt vállalnám az elszegényedést.: D


♥ Műbőr szandál. Narancson kívül még feketében láttam, jó méret sajnos nem volt, de kitartóan keresem, szerintem nagyon aranyos kis hétköznapra való szaladgálós cucc.: )

Lelőhely: New Yorker

Ár: 4490 Ft


♥ Virágmintás overall, van ezen kívül sötétkék alapszínű  és egy élénkebb zöldes-pirosas mintájú is. Nem tartom a legpraktikusabb viseletnek az overallt, a stílusom sem ez a színes (a neutral style közelebb áll picit hozzám), de ez nagyon tetszik, nyáron a Balaton partján szívesen üldögélnék ebben, de akár egy meleg nyári napon a városban is el tudom képzelni.: ) Még a végén beszínesedik a ruhatáram: D

Lelőhely: New Yorker

Ár: 5490-ért láttam legutóbb, de nagyon hamar le lesz árazva szerintem, már ha eddig ez nem történt meg.: )




♥ Ez a kép nem az eredetit ábrázolja,mert arról nem találtam képet, de hasonló oversize fehér inget vettem nem olyan rég a Tescoban, igen.: ) Az F&F ruhái között kifejezetten jó darabokra lehet bukkanni, nálam alapdarab az oversize ing, szóval lecsaptam rá azonnal. Van még púderes-barnás és sötétkék színben, de szerintem már nem sokáig, akit érdekel, az jól teszi, ha rövid időn belül elköveti azt a bűnt, hogy beteszi a lábát a Tesco ruházati osztályára.: D

(A csapból is ez folyik, de aki még nem hallott erről, az F&F-nek külföldön saját üzletei vannak, csak nálunk árusítja a Tesco.)

Ár: 2990 Ft



♥ Ez az oversize-őrület már elég régen megfertőzött engem is, hétköznapokon nagyon szeretek ilyesmi pólókban szaladgálni. A képen látható darabhoz hasonlót rengeteg helyen láttam, a legjobbakat a Stradivarius-ban. Rengeteg szín van, pink, pasztellrózsaszín, kék, zöld, fehért, szürke, érdemes körülnézni.: D

Ár: 1990 Ft körül

♥ Klasszikus.: ) Nem szeretném sokat ragozni, nyárra nagyon praktikus, és jó árban is van.

Lelőhely: H&M

Ár: 1990 Ft



♥ Ez az ecset az állandó kollekció része, de én csak most vettem meg, és ezért szeretnék írni róla. Nem a legpuhább, ami elsőre fura volt, de aztán megbarátkoztam vele, hiszen sprődnek semmiképpen nem nevezném. Nem akartam sokat költeni most ecsetre, viszont szükségem volt egy nagy, tömött kabukira, és ezzel nagyon szépen fel tudom vinni a púdert az arcomra.

Lelőhely: H&M

Ár: 990 Ft






 Ő már szerepelt a blogon, de újból felhívnám rá a figyelmet. Khaki, sötétkék, korall, bézs, barna és fekete színekben kapható ez a sort, kellemes az anyaga, tökéletes egy nyári hétköznapra.

Lelőhely: H&M

Ár: 2490 Ft


Ha tetszik valami, nagyon örülnék, ha megírnátok!: ) Kinéztetek mostanában amúgy valami szépséget?

6 megjegyzés:

  1. én legutóbb még (elég régen volt) a newyorkerben még 6990ért láttam a virágos overált, akkor már akciós nem?:D amúgy nekem nagyon tetszik, tuti lecsapok rá :)

    VálaszTörlés
  2. jaaj igen, elfelejtettem írni, hogy az 5490 Ft az már az első leárazott verzió, köszi: D

    VálaszTörlés
  3. A rövidgatyó nagyon tetszik, most már el fogok menni megnézni, a másik aktuális mániám pedig valami kalap beszerzése a nyárra. Húúú, azt hiszem, holnap megyek is vásárolni. :D

    VálaszTörlés
  4. : D lehet hogy a vizsgám után én is megjutalmazom magam: D amúgy nem írtam bele a bejegyzésbe, de szerintem a New Yorkerben is érdemes megnézegetni a kalapokat, ott 2990 Fz-ért láttam egy olyat, ami elsőre nagyon jó minőségűnek tűnik: )

    VálaszTörlés
  5. anita, remélem találsz még belőle: )

    VálaszTörlés