2011. május 26., csütörtök

Ide érdemes benézni 1.

Szeretnék egy olyan sorozatot is elindítani, ahol az éppen aktuális akciókról, vagy teljes áron is kedvező ruhákról írok, hátha valakinek hasznos lesz. Elég sokszor járok körülnézni a különböző boltokba, ilyenkor sokszor nem veszek semmit, egyszerűen csak érdekel az éppen aktuális kollekció, pláne most, hogy érettségi szünet van, és én egyelőre pihenést szavaztam magamnak.: ) Az alábbiakban leírom, hogy mostanában miket tapasztaltam néhány üzletekben, remélem, valakinek segítségére leszek ezzel.: )

H&M: a H&M-ben érdemes megnézni a különböző színű vászonsortokat, 2490 Ft-os árért lehet rengeteg színben kapni ezeket, bézs, fekete, sötétkék, khaki és korall árnyalatban biztosan van belőlük. Vannak műszálas anyagból készültek is, itt a minták viszont elég egyediek, nem vagyok benne biztos, hogy mindenkinek tetszenek, mindenesetre 2490 Ft-ot kérnek ezekért is. Hosszú háremnadrágokból is többféle minta van, ezeknek az árát elfelejtettem megnézni sajnos.: ( A maxiruhák is megérnek egy megnézegetést, illetve a H&M-től megszokottan rengeteg egyszínű topból válogathatunk 1290-1790 Ft-os áron. Akinek S-es, esetleg M-es a mérete, az feltétlenül nézzen el a gyerekeknek szánt ruhák felé is! A maxiruhák itt nagyon jól néznek ki, és meg is érik az árukat. A szalmakalapok 1990 Ft-nál kezdődnek, fürdőruhából is rengeteg van már, én a legolcsóbb darabot (csak felső) 1990 Ft-ért láttam. Ó igen, aki szereti a crop/cropped topokat, azoknak is érdemes benézni, ebből most rengeteg van (1790 Ft körül), és szerintem jól is néznek ki.: )


Zara: sajnos nem sok pozitívumot tudok mostanában megemlíteni a Zarával kapcsolatban, szerintem egyre drágább, és a minőség ezzel arányosan romlik. Felsőket leginkább 4000 Ft-tól találunk, a legtöbbről én nem gondolom, hogy megérnék az árukat, a nadrágok nem rosszak, csak nem annyi pénzért, amennyit kérnek értük. A mostanában a Zarában vásárolt felsőimet nem sokszor tudtam hordani, már 3-4 mosás után (kézzel mosom őket a kímélés érdekében, de nem sokat segít) apró lyukak jelentek meg rajtuk, a varrás is nagyon hamar eldeformálódott. Remélem, hogy ez csak átmeneti állapot, mert amúgy tényleg szeretem/szeretném ezt a boltot. A képen látható póló az a darab, amelyet azért szívesen látnék a szekrényemben, nem nagyon hordok mintás felsőket, de ez tetszik. A modell egyébként Bambi Northwood-Blyth, ismeritek őt? Ha igen, mi a véleményetek róla? Én annyira nehezen barátkozom meg az arcával, persze ez egyénfüggő. (További képek róla itt.)



New Yorker: erről a boltról az utóbbi években teljesen leszoktam, nagyon más irányba ment el, mint ami nekem tetszik, most mégis megakadt a szemem egy-két dolgon. Akik szeretik a szoknyákat, azoknak érdemes minél hamarabb ellátogatni a legközelebbi NY-be: különböző selyemszerű anyagból vagy műbőrből készült darabokat lehet kifogni 2990 Ft-os áron. Én nagyon szeretem a párduc/leopárd/ocelot/bármilyen cica(: D)mintás dolgokat kombinálni teljesen basic ruhákkal, a kedvencem  ebben az üzletben nem meglepő módon egy párducmintás hagymaszoknya volt, ezt viszont sajnos nem találtam meg a méretemben, de remélem, hogy ti szerencsésebbek lesztek.: ) Van műbőr szoknya ezen az áron fekete, illetve barna színben, és elég sok ruhát is leáraztak már. A virágmintás overallokat 5490 Ft-ért láttam, ezen az áron vannak elegánsabb koktélruhák is. Egyszerű, színes topokat 1490 Ft-tól kínál a New Yorker, ezen az áron szalmakalapokat is lehet kapni ugyanitt.


Képek innen és innen.


Ti hol szoktatok vásárolni?: )

2 megjegyzés:

  1. Szia Juli! :)
    Tegnap találtam rá a blogodra, azóta el is olvastam gyorsan minden bejegyzést. :) Szerintem nagyon jó témákkal foglalkozol, például ez a bejegyzés is nagyon hasznos lehet azoknak, akik ritkábban járkálnak el nézelődni, de szeretnének kifogni egy jobb leárazást. Szóval nekem tetszik a blogod, olvasni fogom és csak így tovább, hajrá! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia: ) úgy örülök, ha ilyen kommentet kapok, köszönöm szépen: ) igyekszem továbbra is hasznos dolgokról írogatni és örülök a visszajelzéseknek: ))

    VálaszTörlés