2011. május 24., kedd

Fashion blog favourites 1.

A divat, bár mostanában picit háttérbe szorult a beauty-irány miatt, már nagyon régen áll az érdeklődésem középpontjában. Rengeteg ilyen témájú blogot olvasok, ezek egyrészt inspirációforrások, másrészt csak simán borzasztó érdekesek, nekem legalábbis biztosan. Szeretném nektek apránként megmutatni azokat az oldalakat, amiket én nagyon szeretek, hátha más is talál közöttük olyat, amit szívesen olvasgat.: )


come over to the dark side we have candy
Cindy blogját szinte a kezdetektől olvasom, az övé egyike a legelső, általam rendszeresen látogatott personal style oldalaknak. Egy huszonéves, szerintem nagyon fejlett stílusérzékkel rendelkező holland lány hétköznapi és alkalmi outfitjeit láthatjuk az oldalon. Sok high fashion-bloggernél tapasztalom azt, hogy a trendkövetés a nőiesség, néha a szükséges elegancia rovására megy, Cindy viszont mindig eltalálja a helyes egyensúlyt. Nőies, csinos és egyedi.








mariannan
Marianna egy finn kisvárosban él, 20 éves és nagyon jól öltözik. Az ő blogja talán a kedvencem, mert teljesen egyszerű ruhákból olyan összeállításokat hoz ki, amikhez rengeteg kreativitás szükséges. Az ő blogjára csak pár hónapja találtam rá, de azóta már rengetegszer visszanéztem, és nagyon sok ötletet merítettem az outfitekből. Letisztult, egyszerű, de nőies és finom a stílusa, emellett tényleg nagyon tehetségesnek tartom, szerintem ő egy divattal abszolút nem törődő ember szekrényéből is úgy tudna felöltözni, hogy csak ámulnék rajta.









fashionnerdic.
Ilanka szintén Hollandiában él, 19 éves és nagyon tehetséges. Az ő stílusa messze áll a többség ízlésétől, nagyon kevesen vannak olyanok, akik ennyire bátran fel merik vállalni a különleges stílusukat. Olyan érzésem van, hogy ez a lány a stílust és a divatot művészetnek tartja(és nem is állunk túl messze az igazságtól, hiszen tulajdonképpen egy ruha megtervezése is képzőművészeti feladat). Nem fél a színektől, az extravaganciától, és, bár én nem vagyok ennyire bátor, mint ő, nagyon szívesen nézegetem az összeállításait.








Szép napot nektek: )

2 megjegyzés:

  1. Hú ezek a csajszik nagyon csinosak és szépek. Még nem láttam sajna őket, de ezután figyelni fogom a blogjukat.:)

    VálaszTörlés
  2. örülök hogy van olyan akivel találkozik az ilyenfajta ízlésünk: ]]

    VálaszTörlés