2011. május 29., vasárnap

Fashion blog favourites 2.

Jöjjön a következő adag az általam olvasott divatblogokból, válogassatok.: )

Hollandiában lehet valami a levegőben. Ebben az országban annyi sikeres divatblogger tevékenykedik, hogy nem győzöm nézegetni őket. Rosa szintén egy a tehetséges holland lányok közül. Egyszerűen odavagyok a stílusáért, soha nem sok, a basic darabokat párosítja mesterien. Mindig elegáns, nőies, fantasztikus ötletei vannak. És amit még nagyon szeretek benne: nagyon természetes sminkeket készít magának, ha valamit hangsúlyoz, az általában a szája, de a legtöbbször a minimálra törekszik, ami nagyon jól áll neki, és éppen ezért nagyon harmonikus a megjelenése.



Karla's Closet
Ha vintage, akkor Karla. Amit ez a fiatal amerikai lány csinál, az szinte művészet. Hihetetlen ügyesen csap le a különböző vintage üzletek kínálatában található gyöngyszemekre, amelyeket aztán, ha kell, átalakít, a saját ízlése szerint formál, ezután pedig csodálatos outfitet talál ki az adott darabbal. A stílusa kevesek szívéhez állhat közel, valószínűleg sokan furcsán néznek rá, én mindenesetre nagyon különlegesnek tartom, és nagyon szeretem nézegetni a szettjeit.



Saks in the city
Sakina Franciaországban él, a plus size divatbloggerek közé tartozik. Én nagyon szeretem, amit csinál: bevállalós és rengeteg önbizalma van, emellett kreatív és nagyon jó a stílusérzéke is. Valószínűleg nem csak nekem tartozik a kedvenceim közé: a lány a Vogue Italia vloggere, olyan videókat készít, amelyek megmutatják, hogy az is vásárolhat bárhol, akinek nem nullás a mérete. 




Nektek tetszik, amit ezek a lányok csinálnak?: )

4 megjegyzés: