2011. május 28., szombat

Teszt: Astor Vitamin Repair körömerősítő

Az utóbbi hónapokban rengeteget lakkoztam a körmöm, ennek meg is lett az eredménye: sajnos nagyon elvékonyodott, töredezni kezdett, és a rémálmom, a rétegekben történő leválás is újra feltűnt a színen. Pár hete úgy döntöttem, hogy megpróbálom menteni a menthetőt, és a színes lakkok ipari mennyiségben való felhalmozása helyett a körömerősítő-készletemet bővítettem kicsit. A legelső áldozat az Astor egyik erősítője lett.



Az Astor által mellékelt leírás: "Vitaminos körömerősítő alapozólakk. A gyenge, töredező, beszakadó körmök tökéletes ápolója. A, C, E és B5 provitaminnal a gyors növekedésért, kalciummal és proteinekkel az erős, egyenletes felszínű körmökért."



Kiszerelés: elég nagy, 12 mililitert tartalmaz az üveg, nekem tetszik a csomagolás, igényesnek tartom.

Ecset: itt voltak problémáim, a képen is látszik, hogy elég vékony az ecset, nem egyszerű dolgozni vele, mert nekem elég szélesek a körmeim. 

A lakk: érdekes illata van, a tipikus körömlakkszag mellett valami mást is érzek, amit én az erősítő összetevők számlájára írtam, a remény hal meg utoljára.: D



Hatás: én 1-2 naponta lemostam kímélő körömlakklemosóval, és utána nem sokkal mindig újrakentem. A növekedést tényleg serkenti, nekem elég jelentősen javított ezen, sokkal gyorsabban nőnek a körmeim. Az erősítést abban tapasztalom, hogy tényleg nehezebben törik a körmöm, és vastagabbnak is látom/érzem, szerintem nem csak bemesélem magamnak.: ) Egyenletesebb a körmöm felszíne és fényesebb is lett. Viszont a rétegekben való leválás továbbra is jelen van sajnos, ezen nem segített, pedig már 3 hete használom.




Ajánlom? Akinél nem olyan komoly a probléma, annak igen, mert tényleg serkenti a növekedést és szebb is lesz tőle a köröm. Ami még pozitív, hogy van egy kis fehéres színe, és ezáltal szerintem valahogy ápoltabban tűnik a köröm, nekem tetszik legalábbis. Akinek komoly változásra van szüksége, annak viszont nem ez a megfelelő.

Ár: kb. 1500 Ft.

Lelőhely: drogériák all over the world, na jó, az Astort szerintem csak Európában forgalmazzák.: )


Nemsokára mutatok egy olyan erősítőt is, ami jóval olcsóbb ennél, és szerintem hatásosabb is.: )

10 megjegyzés:

  1. Annyira tetszik, hogy ilyen nagyon részletesen leírsz mindent a teszteknél. :)
    Nekem Essence ultra strong nail growth activator nevű csodalakkom van ilyen célokra, elég jól bevált, bár hozzá kell tennem, hogy alapból nem rossz a körmeim állapota, csak néha beszakad oldalt, és azt uuuutálom. :S :)

    VálaszTörlés
  2. de jó, nagyon örülök hogy tetszenek a tesztek: ))
    hmm, a lakk neve tök jól hangzik, tényleg segíti a növekedést is? mondjuk lehet, hogy nekem kevés lenne: (

    VálaszTörlés
  3. Én úgy vettem észre, mintha jobban nőnének, de simán lehet, hogy csak belemagyarázom... :)

    VálaszTörlés
  4. de jó, és olcsóbb is jóval, mint az astor, szerintem teszek egy próbát: ) köszönöm a tippet: )

    VálaszTörlés
  5. nekem is a sok lakkozástól tönkrementek a körmeim, én a rimmel 14 day nail treatmentet használom azóta is és szedek hajvitamint, ami jó körömre is, így kb két hónap alatt szépen rendbe tette a körmeim. a rimmel lakk azt hiszem 1100 Ft. érdemes kipróbálni. :)

    VálaszTörlés
  6. milyen márkájú hajvitamin? nekem a revalidot ajánlották: ) de jó, gyűlnek az erősítő-tippek, úgy érzem mindegyiket muszáj kipróbálnom: D köszi az infot: )

    VálaszTörlés
  7. Az essence-nek amúgy van még ezen kívül pár másik ilyen átlátszó körömerősítő lakkja, nézegesd végig őket, hogy melyik a legszimpatikusabb. :)

    VálaszTörlés
  8. az lesz, remélem nem három üveg színessel jövök haza az erősítő helyett: D

    VálaszTörlés
  9. Nekem általában erősek a körmeim, gyorsan is nőnek, de az utóbbi hetekben két ujjamon (de csak azon a kettőn, teljesen érthetetlenül) szétváltak a rétegek, betöredezett. Azt találtam rá tanácsként, hogy használjak üvegreszelőt, mert az jobban lezárja a rétegeket, mint a többi reszelő, akár fém, akár papír. Az olló és a körömcsipesz pedig felejtős, mert azok okozhatják a szétnyílást. Még csak egy napja használom, kell egy pár hét, hogy kiderüljön valóban segít-e.

    VálaszTörlés
  10. erről még nem hallottam, de nem tűnik rossz ötletnek, majd írsz részletesen a tapasztalatokról a blogodban?: )

    VálaszTörlés