2011. május 26., csütörtök

Teszt: Vichy napvédő krém arcra

Valószínűleg nem a legizgalmasabb téma, amivel egy blogon foglalkozni lehet, de úgy gondolom, hogy egy tesztet mindenképpen megér így május végén a Vichy napvédő arckréme. Olyan gyógyszert szedek, amely mellé előírás a magas fényvédőt tartalmazó termék, ezért döntöttem emelett, hiszen SPF 50+-t tartalmaz. Olyan krémet szerettem volna, amire sminkelni, alapozni is lehet, és megfelelő száraz bőrre is. Nézzük, hogyan vált be nekem.

A termék dobozán ezt olvashatjuk: "Napvédő krém arcra, normál és száraz bőrre. Nagyon magas védelem (UVB+UVA). Barna foltok ellen. Hipoallergén. Parabénmentes. Védi a bőrt az UVA és UVB sugarak káros hatásaitól, a barna foltoktól és a napfényokozta bőröregedéstől. Hidratál és mattít. Bőrerősítő és nyugtató hatású Vichy termálvizet tartalmaz. Fotostabil."

Csomagolás: egy sima papírdobozba van csomagolva a tubus, amely 50 ml krémet tartalmaz. Semmi extra, teljesen rendben van.

Krém: elég híg, óvatosan kell kinyomni a tubusból, nagyon könnyen túl sok jöhet ki belőle. Tipikus naptejes illata van, ami engem nem zavar, és az arcra felkenve el is illan. Nagy pozitívum, hogy parabénmentes, ez nagyon ritka manapság. Fotostabil a krém, tehát a kémiai szerkezetet nem tudja megváltoztatni sem a fény, sem a sugárzás, de ez alap (optimális esetben) egy fényvédő krémnél.

Használat: nem kell belőle sok, én körülbelül egy borsónyit szoktam eloszlatni az arcomon. Ha alapozót is szeretnék használni, akkor körülbelül egy percet várok, amíg beszívódik 

Hatás: erős túlzás az, hogy mattít, nem is értem, hogy miért írnak ilyet egy fényvédő krémre, én még nem találkoztam olyannal, ami igazán mattított volna. Nem fénylik erősen az arcom tőle, de egy meleg napon egy púder még az én száraz bőrömre is jól jön a termék mellé. A hidratálás igaz, tényleg kellemes érzés az arcon, abszolút nem szárít. Körülbelül két hete használom, és kicsit sem égtem le.
maga a krém, ez nem a legérdekesebb kép, azt hiszem.: D
Közepesen eldolgozva.
Eldolgozva, be is szívódott. Itt nem látszik, de tényleg  csillog egy picit.
Ajánlom? Zsíros bőrűeknek inkább nem, normál, száraz, leégére hajlamos bőrre viszont jó választás szerintem. Nagyon kevés kell belőle egyszerre, tényleg minőségi, és biztosak lehetünk benne, hogy az SPF 50+ itt tényleg igaz.

Ár: 4000 Ft körül van, drága, tudom, de nekem mindenképpen szükségem volt rá, és nem akartam olcsóbb, de megbízhatatlan krémet választani. Most megéri megvenni, mert...

+ a Vichy jelenlegi akciója keretében (remélem, még most is tart) egy hidratálókrémet kaptam ajándékba a fényvédő mellé. Az arcomra csak egyszer használtam, mert pont akkor jöttek ki rajta allergiás tünetek, de ezt valószínűleg nem a hidratáló, hanem egy alapozó (Clinique!) számlájára kell írnom, de azért jobb a békesség. A kezemet kenem vele, mert az még ilyen melegben is hajlamos a kiszáradásra, és tényleg nagyon jól hidratál, finom puha lett tőle a bőröm, aminek nagyon örülök.: )

Lelőhely: patikák, egyes drogériák.

Ti milyen márkájú és erősségű fényvédőt használtok?: )

2 megjegyzés:

  1. De jó , hogy írtál erről. Ezzel a napvédő krémmel nagyon szemezek mióta láttam a cosmóban. Mert nekem fehér a bőröm és ha leég az arcom olyan piros és nagyon nem szeretem. Szerintem így meg fogom venni :D

    VálaszTörlés
  2. remélem neked is beválik!: ) ki kell tapasztalni a használatát, de nekem működik, és tényleg azóta sem égtem le egy picit sem: )

    VálaszTörlés