2011. május 25., szerda

Teszt: Lancome Hypnose Precious Cells

A Krémmánián volt még pár hónapja egy játék, amelyen Lancome sminkszetteket lehetett nyerni. Olyan szerencsés voltam, hogy enyém lett a fődíj, ezúton is köszönet érte.: ) Ez egy négyes szemhéjpúder-palettát, egy mini szemceruzát, egy szempillaspirált és egy sminklemosót tartalmazott. Szeretném elmondani ezekről a véleményemet, szerintem ez olyan szempontból érdekes, hogy megtudjuk, érdemes-e jóval több pénzt kiadni egyes kozmetikumokért, vagy az olcsóbbak között is találunk ugyanilyen jól funkcionálókat. Elsőként a szempillaspirálról szeretnék beszámolni.

Nézzük, hogy mi olvasható a dobozon: "Intenzíven dúsító szempillaspirál, amely regenerálja a szempillákat." Több oldalon olvastam, hogy a festék hatására a pillák nőnek és erősödnek, és a hivatalos honlapon a Lancome is ilyesmit ígér. Na lássuk.: )
A képek kattra nőnek.


Kiszerelés: 6,5 ml festék van a hagyományos alakú, fekete-arany (Lancome-színű: D) tubusban. Semmi extra, de éppen ezért nagyon elegáns. A tubus ezüst színű dobozba volt csomagolva, bennem ez erősítette a luxus-érzetet.: D Az árnyalatom a 01-es densifying black.

Kefe: amikor először húztam ki a tubusból a kefét, olyan érzésem volt, hogy én ezt el fogom törni 2 percen belül. Annyira vékony és könnyű a kefe, hogy elsőre tényleg úgy érzi az ember, hogy nem fog sokáig tartani. A használatába viszont nagyon hamar belejöttem, és pont a vékonysága miatt könnyebb vele elérni a szempillák tövét is, összességében abszolút nem tartom rossz megoldásnak ezt a formát.

A festék: rózsaillatú.: ) Persze érzem a tipikus szempillafesték-illatot, de a rózsáét is, és ez számomra pozitívum, mert ez az első szempillaspirálom, amelynek kifejezetten kellemes illata van, legalábbis én így érzem. Biztosan sokaknak nem tetszene, de én pozitívumként könyvelem el. Amúgy elég folyékony festékről van szó,  nem keményíti meg különösebben a pillákat, még egy pozitívum.: ) Viszont, ami nagyon meglepett, elég erőteljesen potyognak a kis fekete festékdarabkák a szemem alá. Én ezt nem gondoltam volna egy Lancome-spirálnál, de sajnos így van, már fél órán belül ott van 1-2 darab a szemem alatt.

Hatás: 2-3 rétegben szerintem elég szép, nappalra való pillákat kapunk ezzel a spirállal, már amennyire az én kis drágáimból ki lehet hozni bármit is. Nem választja őket szét, ezt a képen is láthatjátok, viszont előny, hogy tényleg fekete színt kapunk, akár egy rétegben is, de olyan igazi mély feketét.: )Ha ennél többször visszük fel, akkor viszont már nagyon összeragasztja a pillákat, csomós lesz, és nem lesz szép az összkép. Én ezért azt javaslom, hogy akinek rövidek, gyengék a pillái, az álljon meg a 2-3 rétegnél. Akinek természetesen is szépek, az szerintem átmehet többször is rajtuk a spirállal. És az erősítés? Őszintén megmondom, több hétig használtam, de nem igazán tapasztaltam változást. De nálam az alapanyag rossz, szegény spirál azért elég nagy próbának volt kitéve.

2-3 rétegben, picit már itt is összeragadtak a pillák, és a festék is csomós egy icipicit.
Több rétegben.

Ajánlom? Annak, akinek kevés pillája van, pláne ha azok még gyengécskék is, semmiképpen, hiszen nagy az esély rá, hogy össze fog ragadni. Akik többször álltak sorba, mikor a szempillákat osztogatták (befogom, bocsánat: D), azoknak beválhat. Én viszont azt mondom, hogy ár-érték arányban nem feltétlenül ez a spirál éri meg a legjobban.

Ár: egy ajándék árát nem illik megnézni, szégyellem is magam, de most mégis kivételt kell tennem, hiszen azért írom ezt, hogy hasznos legyen nektek, szóval a neten 8000 Ft körüli árat írnak, nyilván van valamennyi eltérés, ha drogériában veszi az ember.

Nemsokára jövök a négyes paletta, a szemceruza és a lemosó bemutatásával is, stay tuned, ha érdekel.: )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése