2011. május 23., hétfő

Teszt: Max Factor False lash effect - a sztár

Azzal kell kezdenem, hogy ha egy szempillaspirál hatékonyságát akarjuk tesztelni, akkor én tökéletes alany vagyok. Legalább ezt elmondhatom magamról, ha már a gének ilyen kegyetlenek voltak velem - egy szép piros alma is több szempillával rendelkezik, mint én. Ezért fűztem nagy reményeket az általam amúgy is kedvelt Max Factor leghíresebb spiráljához, a False lash effecthez. Nézzük, hogy mennyire válik be kevés és rövid szempillákkal rendelkezőknek.

Kiszerelés: 13, 1 ml termék érkezik a kis duci, de elegáns tubusban. A különböző limitált kiadások esetén találkozhatunk pink vagy lila változattal is, szerintem a fekete a legszebb.: )

Kefe: hatalmas, igen. Tényleg óriásinak tűnhet elsőre, én emiatt is gondolkoztam, hogy megvegyem-e, hiszen egy ekkora eszközzel könnyen lehet, hogy nem csak a pillák, hanem a szemhéj is spirállal lesz kifestve, pedig azt mással akarjuk az esetek többségében. A használatára azonban nagyon hamar rá lehet érezni, és bár könnyen elkenhetjük, azért nem olyan vészes, mint azt elsőre gondolnánk.



A festék: az illata nem túl kellemes, kicsit dohos, de ez nagyon hamar elszáll. Maga a festék nem túl folyékony, elég sűrűnek mondanám. Ami negatívum, hogy elég lassan szárad, több rétegben legalábbis biztosan, de ki lehet bírni. Nagyon ritkán tapasztalom, hogy leperegne, és akkor is csak 1-2 picike fekete darab van a szemem alatt, az is csak a nap végére.

Hatás: nem ad műszempillahatást, de szerintem ezt nem is várja senki, én úgy gondolom, hogy sima spirállal nem lehet elérni műszempillahatást. Viszont az én kis apróságaimból szerintem nagyon látványos pillákat csinál. Nem ragasztja őket össze, hosszabbít is annak ellenére, hogy ezt nem ígéri, tényleg úgy nézek ki vele, mint akinek van szempillája, pedig nincs. Szóval akár ezt is nevezhetjük műszempilla-hatásnak.: D
Meztelenül, velük kell valamit kezdeni. Challenge accepted
Spirál több rétegben. Soha nem szoktam számolni, hogy hányat teszek fel.: )

Namégegyszer, bocsánat a kis pacákért, ez a kefe...: D
Ajánlom? Annak, akinek kevés és rövid szempillája van, mindenképpen. Akinek dús, annak is jól működhet. Akiknek viszont nem, azok a kis szeműek: a kefe szerintem túl nagy lenne nektek.: (

Lelőhely: drogériák, a Rossmannban sokszor van akció, amire azért hívom fel a figyelmet, mert...

Ár: ...4000-4500 Ft alapáron, ami elég drága szerintem, hiszen csak 2-3 hónapig használjuk körülbelül. Akciósan viszont 3000 Ft körül is el lehet csípni.

Minden szépségben gazdag napot nektek: ]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése