2011. május 24., kedd

Rájuk vágytam, vágyok és vágyni fogok 1.

Mióta pár éve elkezdődött a smink iránti rajongásom, egyre csak gyűlnek azok a sminktermékek, körömlakkok, amiket nagyon, borzasztóan szeretnék megkaparintani. Egyelőre ezek álmok maradnak, de szeretném nektek megmutatni, hogy többek között mikről is van szó.



Yves Saint Laurent Touche Éclat Radiant Touch


Az YSL talán leghíresebb sminkterméke ez a korrektor, amiről világszerte ódákat zengenek a sminkesek, a beauty bloggerek és úgy általában mindenki, akit sötét karikákkal áldott meg az ég. Ezen szerencsések közé tartozom én is, és jelen pillanatban, ha arcra való sminktermékekről van szó, akkor ez a kis szépség az első a listámon. Fényvisszaverő pigmenteket tartalmaz, legalábbis az eladólány a Douglas-ban/ben (Duglász vagy Dáglesz, ezért a kétféle ragozás: D) ezt mondta nekem, illetve, hogy a Touche Éclat tünteti el talán a legjobban a sötét karikákat a szem alól. Hát, az enyém alatt is megtehetné ezt.


NARS Turkish Delight 


Nem különösebben vagyok oda a szájfényekért, számomra kész művészet kell, ha 10-20 percnél tovább fenn akarom tudni a számon, a NARS híres szájfénye, a Turkish Delight mégis nyugodt szívvel foglalhatná el a helyét a sminkasztalomon, jó gazdája lennék, az biztos. A színe gyönyörű világos, barackos nude talán, ha valakinek van tapasztalata róla élőben, az javítson ki, ha tévedek.: ) Sokak szerint tipikusan semmi extra ez a szájfény, de nekem már csak azért is vágyaim tárgyát jelenti, mert nevéért meg egyszerűen odavagyok.: )



Chanel Le Vernis Jade Green


A Chanel oldalán már nem találtam meg, tehát lehet, hogy már sehol nem lehet kapni, de ez a mentaszínű lakk azóta a kedvencem, hogy először megláttam. Olcsóbban is lehet hasonlót kapni, sőt, talán ugyanilyet is, de számomra ő az etalon. Nagyon szeretem a hideg színeket, a természetben, a szobák falán, sminkben és a körmökön is, szóval ez a lakk meg én nagyon, nagyon jóban lennénk.





Képek: www.amazon.com , www.narscosmetics.com , www.chanel.com


Nemsokára divat témában jövök, remélem, lesz már, aki olvassa.: )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése