2011. június 6., hétfő

Teszt: Essence Long-lasting eye pencil

kép innen
A szemceruzákkal mindig gondban vagyok. Elég érzékeny a szemem, sok ceruza használata után két percen belül patakokban folynak a könnyeim, ami amellett, hogy elég kellemetlen érzés, a hatalmas műgonddal felrajzolt vonalat is eltünteti a szemem alól.: ) Valami olyat kerestem, ami nem allergizál és a vízvonalon is tartós. Kezdésként rögtön egy olcsó darabot, az Essence tartós fekete automata ceruzáját (01 black fever) választottam. 
Az Essence honlapján ezt olvashatjuk a termékről: "a szemceruzák királya: a hosszantartó szemceruzánkat nagyon egyszerű használni a tekerős megoldásnak köszönhetően, és ahogy nevében is rejlik: hosszantartó hatást biztosít." Az én tapasztalataim:

Kiszerelés: 0, 28 gramm festéket (?) tartalmaz a ceruza, amely amúgy egy sima fekete automata darab. Néhány ilyen jellegű, "tekerős" eszköznél én tapasztaltam nehézségeket, volt olyan, hogy pár használat után nem tudtam többet kitekerni a ceruzát, az essence szerencsére ezt nagyon jól megoldotta, soha nem volt vele problémám.

Vékonyan és vastagon egy húzással, illetve balra a szivecskében a  követőim jelenlegi száma.: ))
Állag: elég puha, de nem kenődik szerencsére. Az automata ceruzák egy nagy hátránya, hogy nem nagyon lehet őket hegyezni (persze megoldható, én is szoktam néha, de nem szívesen vacakolok vele), emiatt sokan nem szeretik őket. Én viszont ennél a ceruzánál úgy tapasztaltam, hogy ha nem borzasztó vékony vonalat szeretnék húzni, akkor teljesen precízen tudok vele dolgozni, pont azért, mert megfelelő az állaga, nem túl puha, de nem is kőkemény. Meleg nyári napokon használat előtt néha 2 percre berakom a fagyasztóba, mert néha megolvad egy picit, de nem vészesen.: )


Szín: elég intenzív fekete, én személy szerint nagyon meglepődtem az első használatnál. Jóval drágább ceruzáknál sem tapasztaltam ilyet. Nem kell ötször átmenni a vonalon, nekem egy húzás is bőven elég a kívánt hatáshoz. 

Használat: a vízvonalra a kedvencem, mert hihetetlen, de tényleg alig kopik. persze pár óra után egy pici igazítás ráfér, de ez természetes szerintem. Vékonyabb vonalat is könnyen húzok vele, pedig nem vagyok egy Bobbi Brown.: D Ha valami nagyon vékonyat szeretnék, leginkább a felső szempillák tövébe, akkor nem ezt szoktam elővenni, de szerintem nem is erre való. Néha, rosszabb napjaimon picit ettől is könnyezek, de ez már egyéni probléma.: ) Ha reggel úgy érzem, hogy picit ég a szemem, akkor nem használom értelemszerűen, de akkor nem csak ezt, hanem mást sem.: )

In action, egy húzással alul, kettővel fölül. Ennél jobbat nem tudtam kihozni a fényviszonyokból, bocsi.: (
Ajánlom? Ha olyan ceruzát szeretnétek, ami nem arra kell, hogy a legprecízebb, szinte tusszerű vonalakat húzzátok meg vele, hanem egy erőteljes, vízvonalra is jól fogó darabra van szükség, akkor igen. Érzékeny szeműek persze vigyázzanak vele, bár nekem csak nagyon rossz  napjaimon irritálja egy icipicit a szemem, de azért óvatosan.: )

Ár: nagyot bukni nem lehet vele, ugyanis körülbelül 400 Ft.

Lelőhely: Rossmann, Müller, DM-ek közül pedig ezekben.

Nektek milyen ceruzák váltak be a vízvonalra?: )

5 megjegyzés:

  1. Nem gondoltam volna, hogy ilyen jól fog. Tök szép.:) Alapjába véve én nem használok túl sokszor, de nekem most egy L.A. fekete szemceruzám van, amit nagyon szeretem, annak is nagyon erős színe van.

    VálaszTörlés
  2. Nekem megvan ugyanebből a barna, de tervezem több szín beszerzését is, mert tényleg elég jók, én szeretem nagyon. Ha meg felső szemhéjra kell szép, precíz vonalat húzni, akkor arra ott van a tusfilcem. :)

    VálaszTörlés
  3. Bikira: szerintem is meglepően jó a minősége, ha nem nagyon használsz feketét, más színből is érdemes lehet beszerezni ezt a ceruzát, rengetegféle van: )

    Zsófi: igazad van, arra a tus való: )én még egy zölddel szemezek, de nem tudom, hogy a zöld szememhez jól nézne-e ki vagy pont nagyon nem: )

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez a kedvenc szemceruzám, már másodszorra vettem ilyet és még fogok is :)

    Szerintem nagyon jól ki lehet hegyezni a végében rejlő kis hegyezővel, elég szilárd is, bár én is vízvonalra használom, oda meg érthető módon nem szeretem olyan hegyesen :)

    VálaszTörlés
  5. Kata, én nagyon béna vagyok valószínűleg, de nem találom a hegyezőt a ceruzában: D neked újabb verzió van?

    VálaszTörlés