2011. szeptember 4., vasárnap

Ruhák innen-onnan

Igen, direkt nem írtam le a zsákmány szót, én egyszerűen képtelen vagyok rávenni magam a használatára. Másoknál nem zavar, semmi bajom vele, de azért, hogy én beépítsem a mindennapi szóhasználatomba, minimum a Balmain eddigi összes kollekcióját kérném cserébe. Mivel valószínűleg az említett divatháznak nem célja az átnevelésem, én továbbra is mellőzni fogom ezt a szót még akkor is, ha ennek az oka előttem is örök rejtély marad.

Nem volt még soha ilyen jellegű bejegyzés a blogon, most valamiért mégis kedvet kaptam ahhoz, hogy megmutassak nektek pár mostanában vásárolt őszi cuccot. Aki rendszeresen olvas, már sejtheti, hogy nem bonyolítom túl az öltözködést, inkább alapdarabokat, fekete, szürke, fehér, esetleg pasztellszíneket kombinálok. Ilyenek jönnek most is (bocsánat a feketeáradatért).: )

C&A
A C&A őszi ruhái között semmi nekem tetszőt nem találtam (na jó, egy szoknyát igen, de minit venni nem hiszem, hogy nyár végén fogok), viszont a leárazott részen találkoztam ezzel a felsővel, akivel azonnal, első látásra egymásba szerettünk. Az extrát a szabása adja, ez igazából egy cropped darab, tehát fekete szűk topot fogok alávenni. 990 Ft-ot fizettem érte.

Amilyen összeállításban viselném:

H&M
A ballagásomra kapott H&M kártya utolsó leheletével egy sima, teljesen egyszerű bézs topot fizetett nekem. Kellemes, könnyű anyag, sokaknak nyári, nekem kellemes téli viselet.: D 1790 Ft-ért kapható.

Én így képzelem el outfitben:

F&F
Remélem, senkit nem kell az ájulásból fellocsolni, de én szoktam vásárolni az F&F-nél is. Ma reggel a Tesco-ban volt dolgunk édesanyámmal, sajnálatos módon azonban utunkat állta a ruházati osztály. A leárazott termékek közül egy rövid állású, hétköznapreggelfeldobommagamra farmerkabátot szúrtam ki. Egy számmal nagyobb, mint a méretem, de legalább rendkívüli mértékben lazának tűnök benne, pedig nem vagyok az, haha. 2550 Ft volt.

Így hordanám:

A másik az új szerelem kategória, egy jeggingsről van szó ugyanis. Nagyon kényelmes darab, városi szaladgáláshoz, de akár estére is teljesen jó. Nagy méretezésű szerintem, legalábbis az enyém 34-es, pedig nem lehet azt mondani, hogy zörögnek a csontjaim. Egy kis üzenet az egyik leglelkesebb followernek: Zsófi, ha olvasod, az F&F-nél is nézz szét jeggingsügyben, 2500 Ft-ért sok színben kapható most!: )
Hát ez így nagyon rosszul néz ki.: D


Azt különösen szeretem benne, hogy van zsebe hátul, a legtöbb jeggingssel ellentétben.
Tervezitek, hogy vesztek valamit őszre?: )

5 megjegyzés:

  1. minden tetszik :) Ki lehet az F&F nél fogni jó kis cuccokat is! :) Néha én is vásárolok ott :) főleg ha akció van:D

    VálaszTörlés
  2. De aranyos vagy! <3 Megnézem mindenképp! Amúgy én is szoktam az F&F-ben nézelődni, vásárolni leginkább amikor leárazások vannak, mert néha nagyon durván olcsók a dolgok. Pl. most nyár közepén vettem egy tök jó, fekete magasabb sarkú bokacsizmát, 1000 párszáz forintért, már alig várom az őszt, hogy hordhassam! :) Ja és külön tetszik, hogy betettél "így hordanám" képeket is, jó ötletet adnak. :)

    VálaszTörlés
  3. Hú a farmer dzseki nagyon tetszik. Tök jó outfiteket csináltál.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  4. köszi csajok!: ) az f&f-et én is akciókor szeretem nagyon, teljes áron vannak dolgok, amik pofátlanul drágák szerintem: D leárazáskor viszont hihetetlen cuccokra lehet lecsapni tényleg: )

    VálaszTörlés
  5. Én is sokat vásárolok F&F-éknél, főleg a farmerjaikat szeretem, eléggé jó ár-érték arányban vannak, na igen azzal egyetértek, hogy van 1-2 olyan cucc, amit nem is értek, hogy áraztak be, olyan pofátlanul drága. De leárazásokkor hiperolcsón lehet kifogni jó cuccokat.

    VálaszTörlés