2011. szeptember 6., kedd

Leopárdos eszmefuttatás

Körülbelül ezerhatszáznyolcvankétszer említettem már a blogban, hogy a leopárdminta iránt lángoló szerelmet érzek. Pár éve még úgy gondoltam, hogy nevetséges, undorító és ízléstelen minden, ami állatmintás, de ez a vélemény szépen lassan megváltozott. Igaz, hogy most már nem annyira divat, szörnyű vagyok, de egyszerűen olyan mértkében hozzám nőtt, hogy nem tudunk egymástól szabadulni, a stílusom részévé vált. Szeretnék nektek pár összeállítást mutatni, amelynek része a leopárdminta, és én szívesen hordom/hordanám.

Előre szólok, hogy aki nem szereti a lezserebb, letisztultabb, nem túl sok színt és kiegészítőt felvonultató összeállításokat, annak nem fognak tetszeni a képek. Az outfitek egyetlen extráját maga a leopárdmintás darab adja, nálam emellett már csak basic cuccok férnek el, azért remélem, hogy lesz, akinek tetszik.: )

Balerina

Hétköznap számomra a legkényelmesebb rohangálós lábbeli a tornacipő mellett a balerina. Rengetegen utálják, de engem ez nem tántorít el a viselésétől, főleg akkor nem, ha cicás darabról van szó. Nagyon egyszerű outfitet állítottam össze, teljesen a stílusom, bár az arany ékszerekkel még picit én is barátkozom. Suliba, lazább munkahelyre szívesen megyek valami hasonlóban.

Wedges

Bátrabbaknak tetszhet az alábbi cipő, hozzáteszem, nekem még nincs ilyenem. Maga a lábbeli annyira extra, hogy csak a legalapabbnál is alapabb dolgokat tudom elképzelni mellé. Sokan bűnnek tartják a fekete-barna kombót, szerintem az égvilágon semmi gond nincs vele, az ember a divatban (is) elsősorban a saját szabályaihoz ragaszkodjon.: ) Fekete jeggings és oversize fehér ing, szeretlek titeket.

Táska

Megint egy rendkívül hangsúlyos darab, egy teljesen egyszerű összeállítás legjobb barátja lehet. Alap fehér póló és kék farmer saruval, ez így tart a halálosan unalmashoz, de érkezik a megmentésére ez a táska, és happy end.

Sál
Direkt egy fekete-fehéret választottam, én szívesen hordok hasonlót. Megy szinte bármihez és mindent feldob. Először a bézses toppal készítettem el az összeállítást, de szerintem sokaknak nem fog tetszeni az eredmény, ezért itt van fehérrel is, kinek mi jön be jobban.


Szóval így van jelen nálam ez a minta, nem túl extrán, de bebiztosított helyen.: ) Ti szeretitek?

4 megjegyzés:

  1. .hu en nagyon szeretem. van leopardmintas hosszu kabatom, kiskabatom, bikini, sal, penztarca, cipo, ov...nekem mindegy hogy divat vagy sem :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó outfitek. Választani se tudnék, annyira tetszik mind.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszenek. Olyan letisztultak, szépek. :)

    VálaszTörlés
  4. hiányoznak az új posztok! :( remélem, minden rendben!

    VálaszTörlés