2011. szeptember 2., péntek

Mit vennék őszre?

Ma délután azt kérte tőlem egy számomra nagyon fontos személy, hogy mondjam el, szerintem milyen ruhákat, cipőket, kiegészítőket érdemes beszerezni idén ősszel. Az ő kérése számomra parancs, és egyben nagyon jó ötletet is adott a posztoláshoz, hiszen szívesen megmutogatom nektek is, hogy az én kis szívem milyen szépségekre vágyik. Szerintem fölösleges óriási összegekkel kalkulálni- az alábbi lista szereplőinek is csak a töredékét fogom megvenni- így most pár alap, hétköznapra, iskolába vagy munkahelyre való darabot szedtem össze, amit én szívesen viselnék- és remélem, a kérdező is.<3

Cipő
Nálam a tornacipő alap, mindenképpen szeretnék beszerezni őszre egy pár sima feketét, de ha nem szeretitek az ilyesmit, akkor a sztárrá avanzsált oxford-fazon is jó választás lehet. Ha szánunk még a lábbelikre egy picit, akkor érdemes egy kicsit nőiesebb darabot beszerezni. Bevállalósaknak akár tűsarkút (novemberi fagyos reggeleken ne menjünk jeges pocsolyák közelébe a nyilvános beégés elkerülésének céljából), de a wedges (magyar szóért esedezem, tud valaki erre?) rajongói is találhatnak szép darabokat az üzletekben.



Nadrág
Úgy gondolom, hogy a legjobb választás a jeggings, számomra legalábbis biztosan. Szerintem ismeritek azt az érzést, amikor három lépésenként fel kell húzni a térdig lecsúszott farmert- ezt a problémát a fent említett ruhadarab gumis derekával kikerüli. A sztreccs anyag szintén nagyon kényelmes, a test vonalát követő nadrág pedig bármivel jól kombinálható. Tudom, igen, a trapéz már ezerszer divatosabb, de én még nem állok készen arra, hogy az alap ruhatáramba beépítsem. Hát igen, kísért még az általános iskolai divat emléke.: D 
Ezekkel az egyszínű darabokkal nem nagyon lehet mellélőni.


Felsők
Azok közé tartozom, akiknek az ujjatlan felsők télen pont jók, a nyarat a leglengébb kis topban is konkrétan végigszenvedem. Én tehát maradok a jól kombinálható, basic nyári cuccoknál, de elismerem, hogy ez a normálistól nagyon messze van. Ha kibírnám magamon a melegebb darabokat, akkor biztosan vennék pár lezserebb, például elöl gombos hosszú ujjú felsőt (persze képet nem találtam). Megjelentek a cropped (újabb segélykérés) darabok is ezekből, amelyek szintén jól néznek ki egy szűk toppal. Az oversize fehér/bézs/púderszínű ing pedig mindig jó választás. A testhezállóbb darabok kedvelői is találhatnak hosszított derekú, szűk, szintén gombos pólókat. (Imádom a gombokat, bocsi.)


Kardigán, blézer
A sima szürke/bézs kardigánnal szerintem nem lehet mellélőni- na jó, lehet, de nehéz. Viszont én most valami érdekesebbre vágyom, és szívesen beszereznék egy pamutblézert, valamilyen natúr- szürke, bézs vagy pinkes színben. A legegyszerűbb összeállítást is feldobja, mégsem túlzás egy ilyenben beesni a reggel 8-as előadásra.


Kiegészítők
Ugyan az arany/bronz most jobban megy, én mégis ezüstpárti vagyok. Imádom a fémszíneket, szóval a hosszú ezüstláncok, karkötők, gyűrűk akkor sem menekülhetnek előlem, ha már rég a rózsaszín műanyag orrkarika lesz a menő. Hétköznapra táskából az egyszerűbb, pakolós darabok jöhetnek jól, alapdarabokról beszélünk, úgyhogy valamilyen natúr színben szereznék be egy ilyet. Sálból nálam a leopárdminta a kedvenc, egy nagyméretű cicásat ezerféle módon kombinálhatunk, és bármit feldob. Én nem annyira vagyok oda a virágmintáért, de az sem rossz választás szerintem.
A bal oldali Givenchyt azért el bírnám viselni

Zárásként még valami, amit muszáj leírnom: nekem ugyan nincs sok színes ruhám, de a meglévőket bátran felveszem akár télen is! Szerintem kifejezetten hangulatjavító hatása lehet akkor, ha nem szeretitek a szürke, hideg időt. Én azt ajánlom, hogy az ősz kezdete ne jelentse a színes holmik halálát.: )

Én így képzelem el az őszi alap ruhatárat, és ti?: )

5 megjegyzés:

  1. Tök jól összeszedted, nekem is valami hasonló. :) Esetleg még a nem túl színes nyári ruhákat át lehet menteni őszre harisnyával, bokacsizmával és bőr/farmerdzsekivel, nekem ez is nagyon bejön. A jeggings meg <3 nemrég vettem egyet és imádom, KELL még belőle más színekben is! :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is új felfedezett amúgy a jeggings, és ráébresztett, hogy eddig nem tudtam, mi az a kényelem: D hol vetted?: ) igen, a nyári ruhás megoldás is jó, csak amit el tudnék képzelni a sajátjaim közül, az elég kivágott, sállal meg nem néz ki jól: (

    VálaszTörlés
  3. Meglepő módon: a H&M-ben :D:D
    Egy feketét, mert már elegem volt a "cicanadrágokból", és ahelyett akartam valami normálisabbat meg strapabíróbbat, amit majd ha hideg lesz is hordhatok. De nagyon beleszerettem, úgyhogy lehet, hogy veszek még "farmerszínűt" is. :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez nagyon jó, mintha én írtam volna a kommentet.: D Én is nem rég vettem a h&m-ben egy feketét a sima leggings helyett, és én is szeretnék egy farmerszínűt is.: ) Egyre jár az agyunk: D

    VálaszTörlés