2011. augusztus 5., péntek

Pár gondolat - New Yorker

  Azok közé a lányok közé tartozom, akik általában a H&M-Zara-Stradivarius hármastól várják rendületlenül az igazságot, ciki a kijelentés vagy nem, az utóbbi időben az itt kapható ruhák stílusára kaptam rá. Más kérdés, hogy mennyit vásárolok az említett üzletekben, mert hiába tetszik egy felső, ha 7000 Ft-ba kerül, és hiába szép a ruha a vállfán, ha felvéve alaktalanul lóg az emberen- sajnos errefelé gyakran találom szembe magam ezekkel a problémákkal. 
   A New Yorker név hallatán elég sok, a divat iránt érdeklődő lányt és fiút kell az ájulás közeléből visszahozni. Nem a legkedveltebb üzlet ezekben a körökben, ez tény, sokan elvből be nem tennék a lábukat ide. Nekem még anno, zsenge tinikoromban (ami nem volt azért olyan rég: D) úgy égett bele az emlékezetembe a NY, mint az ezerszínű, giccses és rossz minőségű cuccok tömkelegét indokolatlan áron a nyakunkba zúdító üzletlánc. 16 éves korom körül döntöttem úgy- ebben az esetben nem érett felnőttségemet kifejezendő, na jó, egy kicsit de-, hogy nekem ez már gyerekes és amúgy is egyszerűen egy nagy nem.  Körülbelül három évig nem igazán tettem be a lábam a NY-be, ha mégis, általában üres kézzel jöttem haza. Nem is olyan rég történt, hogy valamilyen isteni sugallat hatására bepróbálkoztam megint a fent említett akcióval, és én lepődtem meg a legjobban, amikor 5 perc múlva kb. 6 felsővel a kezemben szerencsétlenkedtem a próbafülke felé (csak 3-at lehet egyszerre bevinni, szánom-bánom, de igyekszem a levetkőzöm-felöltözöm körök számát minél kisebbre redukálni). A következő sokk akkor ért, amikor szembesülnöm kellett azzal, hogy a felsők jelentős százaléka JÓL ÁLL. Akárhogy is néztem, jól szabott, kellemes anyagú, minőséginek tűnő ruhahalmaz fölött állva elmélkedtem épp. Persze nem jött velem az összes, mert azért mégis csak, de eleve az, hogy nagyobb tételben vásároltam itt, már a csodával volt határos szinte.

   Azóta többször jártam a New Yorkerben, és rájöttem, hogy módosítanom kell az agyamban a boltról tárolt információkat, mert egyszerűen nem helytállóak. A fejlődés utolérte ezt az üzletet is, és azt kell, hogy mondjam, hogy a teljes készlet nem, de egy bizonyos része még a hozzám hasonló extra válogatós nagyon nehéz eseteknek is megfelelhet. Nem azt mondom, hogy ha holnap bemész, akkor azonnal 3 szett új ruhád lesz, de az összkép szerintem már egészen más, mint 2-3 éve.
   Az anyagiakról annyit kell tudni, hogy azért néha van baj.: D Ha nincs akció, akkor lehet találni kifejezetten humoros dolgokat, vagy lehet, hogy csak én tartom viccesnek a sima, kifejezetten vékony és kényes anyagú farmer 13 000 Ft-os, vagy egy basic fehér pamutpóló 4-5000 Ft-os árát, de úgy gondolom, hogy ezt azért ne. Ugyanakkor sok dolgot akció nélkül is korrekt összegért lehet beszerezni, ezt elismerem. A minőségre azért eléggé oda kell figyelni, vannak ilyen szempontból gyengébb cuccok, de mostanra már inkább a korrekt, többször kifejezetten jó anyagú ruhák dominálnak.
   A mostani akciós időszakban lőttem már egy fehér basic pólót és egy oversize topot, egy apró, halvány leopárdmintás cropped felsőt és egy állítható szárú, kicsit bővebb fazonú, szaladgálós fekete imádom-nadrágot, ezekért összesen 5000 Ft körül fizettem.: )Képet igyekszem csinálni, amint jó lesz a gépem.
   Mit gondoltok erről az üzletről, vannak NY-cuccaitok?

6 megjegyzés:

  1. Én néha benézek, de annyira nem fog meg különösebben... Valahogy soha nincs türelmem végigturkálni a cuccokat, hogy a sok nem tetsző ruha között hátha van egy, amibe beleszeretek. Amik meg tetszenének, azok baromi drágák :D
    Ennek ellenére néhány cuccom mégis van onnan, még régebbről egy "kis fekete ruha", amit azóta is imádok, idén pedig télen vettem ott bokacsizmát, tavasszal meg egy édes masnis balerinacipőt. :) Szóval néha bele lehet futni jó dolgokba, de én alapvetően nem ide nézek be először, ha vásárolgatni támad kedvem. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, ebben igazad van, sokat kell keresgélni ha valami nagyon tutit akarsz: ( viszont nekem tényleg pozitív csalódás: ) neked amúgy mik a kedvencek?: )

    VálaszTörlés
  3. Én abszolút H&M párti vagyok, talán betegesen is :D amúgy mindig nézelődök mindenfelé, Zara, Mango, pimkie (na őt is nagyon szeretem, csak messze van az Árkád, ahol van üzletük), szóval vegyes, de valahogy mindig a H&M-ben kötök ki a végén :D

    VálaszTörlés
  4. a H&M egy biztos pont ez tény: D A Zarát régebben én is szerettem, de szerintem irreálisak lettek az árak: (

    VálaszTörlés
  5. Update: tegnap "csakazértis" bementem a NewYorkerbe, és fél óra keresgélés-válogatás után találtam is egy szuper szürke denevérujjú felsőt, meg egy fehér farmershortot, mindkettő 890 Ft volt, szóval néha tényleg megéri benézni! :D

    VálaszTörlés
  6. juj de jó, örülök hogy ilyen jókat sikerült: ) én most költöttem el egy ötezer forintos ajándékutalványt ott, kijött belőle egy bikini, egy short, egy melltartó és egy felső: ) szeretem a leárazásokat: D

    VálaszTörlés