2011. augusztus 13., szombat

Teszt: Alverde Liquid rouge&lips

Az Alverde legújabb, Hippie Deluxe névre hallgató kollekcióját biztos sokan nézegettétek már, így vagyok ezzel én is. Alapvetően nem vagyok jóban az Alverdével, lehet, hogy natúrkozmetikum, de más pozitívumot nem nagyon tudok általánosságban elmondani róla- vagy csak én futok mindig bele a rossz minőségű termékeibe. Ebben a limitált kollekcióban viszont felkeltette az érdeklődésemet a Liquid rouge&lips című költemény, ami tulajdonképpen egy arc-és szájszínező folyadék, mint azt eléggé beszélő neve is sugallja. Ismerjük a Benefit hasonló funkciót betöltő, nyilván sokkal jobb minőségű termékeit, amelyek mindössze 29 dollárért a miénk lehetnek. Lehetnének, ha lehetne itthon kapni. Marad a netes rendelés, amit én, ha lehet, kihagyok, szóval sajnos nem tehettem mást, mint elmentem a DM-be és beszereztem az olcsóbb megoldást. A 02 Happy pink árnyalatot választottam.


Kiszerelés: 9 ml rózsaszín, sűrű folyadékot tartalmaz az üveg, ami semmi extra amúgy, a szokásos olívaszínű kupakkal van felszerelve. Nem nehéz és nem nagy, kényelmesen hordozható kisebb neszesszerben is.

Állag: sűrű, de ugyanakkor nagyon könnyű a folyadék, egyszerűen el lehet oszlatni, és pillanatok alatt beszívódik, ezáltal eltűnik a folyadék jellegéből adódó csillogás. Száradás után teljesen természetes érzés, nem ragad, nem mászik el (érdekes is lenne, ha egyszer már beszívódott a bőrbe).

Szín: a 02 Happy pink üvegben élénk rózsaszín, nagyon szép színe van. A másik árnyalatot a boltban hagytam, az egy erőteljes, bordós szín, ami nekem nem áll jól, de kétségtelenül nagyon szép ő is. A termék nem túl pigmentált, nagyon diszkrét kis színt ad, de építhető, ami pozitívum. Nekem elég ennyi szín az arcomra, mert alapvetően sápadt vagyok és nem szeretek óriási lázrózsákkal közlekedni, és a számnak is ad egy kis rózsaszínes beütést. Akinek viszont élénkebbek a színei, az lehet, hogy kevésnek találná, bár tényleg lehet belőle intenzívebb színt is előcsalogatni.
A másik szín, kép innen

Használat: az arcomra kb. 3 cseppet teszek, majd ezeket azonnal eloszlatom az ujjaimmal, vigyázzatok, elég gyorsan szárad. Ha a számra viszem fel, akkor mindenképpen Carmex-szel vagy Blistex-szel kezdek, és utána jön a főszereplő, de még így is szárít picit. A másik pedig, hogy én nagyon érzékeny (túl érzékeny: D) vagyok a higiéniára, és amit a számra kenek, azt csak oda szeretem használni, úgyhogy, mivel arcon jobban teljesít a dolog, szerintem nálam ő hivatalosan is pirosító lesz. Nem a legtartósabb, nap közben egyszer-kétszer nem árt frissíteni, de szerintem a legtöbb pirosítóról elmondható ez. Még annyi, hogy elég erőteljes illata van, tipikus Alverde-illat, de ez felvitel után elég hamar elillan.


Ajánlom? Igen. Egyrészt natúrkozmetikum (remélem), ez már pluszpont, egyébként pedig nagyon természetes hatása van, kellemes a színe és könnyű használni. Sietős reggeleken szerintem nagyon jóban leszünk, mert körülbelül 5 másodperc alatt eléri, hogy úgy nézzek ki, mint aki él. A kis üveg pedig egy életre elég úgy is, hogy az egész család plusz kiskutya és kiscica is használják.: ) Az ára is kedvező,...


Ár: ...999 Ft.


Lelőhely: természetesen DM.


Nektek megvan már esetleg ez a termék? Tapasztalatok?: )

2 megjegyzés:

  1. Én is pont ma teszteltem és ugyanolyan szinte a véleményünk! :))) De amúgy jó kis termék, megéri az árát... Én pont a másik színt vettem meg elsőre :D

    VálaszTörlés
  2. : ) ahogy olvasom, a legtöbben negatívan írnak róla, ezek szerint csak nekünk jön be: D

    VálaszTörlés