2011. július 31., vasárnap

Itt: )

Sziasztok lányok, van itt még valaki?: ) Körülbelül másfél hónap után adok életjelet magamról, shame on me, ne haragudjatok, de eddig nem volt netem. Azóta nyaralgattam, haverkodtam, és persze vártam a felvételi eredményemre, szerencsére bejutottam, egyetemista leszek szeptembertől (több-kevesebb ideig, haha: D). Veletek mi a helyzet? Néz még fel néha valaki?: ) A következő napoktól már remélem, hogy érdemes lesz, mert elkezdek postolgatni. Pici változás lesz, remélem, hogy senkit nem riaszt el, de valószínűleg mostantól jóval több lesz a divattal foglalkozó anyag, mint eddig. Nagyon szeretem a szépségápolással kapcsolatos csodákat is, viszont úgy gondolom, hogy beauty blogból rengeteg hazai van, ezek nagyon színvonalasak és érdekesek, szerintem minden igényt kielégítenek. Divattal foglalkozó oldalakból viszont jóval kevesebbet találni a hazai színtéren (persze vannak nagyon jók, több is), én pedig azokhoz a lányokhoz tartozom, akiket az említett téma abszolút lázba hoz, kicsit talán jobban is érdekel, mint a beauty-irány. Természetesen lesznek továbbra is nagyon (nagyon nagyon: D) részletes tesztek, sminkkel kapcsolatos eszmefuttatások, de ugyanilyen mennyiségben fogok a ruhákkal, cipőkkel és egyéb szépségekkel is foglalkozni, a saját szemszögemből szeretnék írni ezekről. Nagyon remélem, hogy azért így is maradtok páran, de ha csak egyvalaki olvas, már azért is megéri.: )

Hamarosan jövök egy kis Juli-féle divattal kapcsolatos gondolatáradattal, stay tuned.: )

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy újra írsz, én itt vagyok, rendületlenül! :D Gratula a felvételidhez, hol fogsz tanulni? És részemről jöhetnek a ruhák és cipők is, meg a divat, szerintem ez minden lányt érdekel. :) welcome back! :):)

    VálaszTörlés
  2. Zsófi, annyira aranyos vagy, tényleg nagyon jól esik hogy itt maradtál,de tényleg nagyon: ))) épp készül a bejegyzés, remélem ma már ki tudom postolni: ) köszönöm szépen, a műszaki egyetemen leszek járműmérnök-hallgató aztán meglátjuk: D

    VálaszTörlés